Verzendinformatie

Verzending en Levering

U kan bij ons uw bestelde producten zelf gratis komen afhalen, na afspraak via 0475 59 59 19 of info@zbeshop.be

Als u kiest voor verzenden rekenen wij geen verzendkosten aan voor bestellingen boven € 70. Voor lagere bedragen wordt er € 7,95 aangerekend voor verzending binnen België & Nederland.

Verzending en verzendkosten naar andere landen is steeds op aanvraag.

Wij leveren niet onder rembours.

Afhandeling van uw bestelling

Wanneer het afleveradres afwijkt van het factuuradres vinkt u het vakje “Verzenden naar een ander adres?” aan. Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is op het afleveradres om langere wachttijden te voorkomen.

Wanneer u bij ons een bestelling plaatst en u heeft gebruik gemaakt van directe betaalmethoden zoals Bancontact, IDEAL of Visa wordt deze meteen in behandeling genomen, u zal hierover ook een e-mail ontvangen.

Als u betaalt via overboeking wordt er gewacht op uw betaling. Dit neemt meestal 2 tot 3 werkdagen in beslag, afhankelijk van de bank waar u bijzit. Wanneer wij de betaling ontvangen, wordt uw bestelstatus naar “In behandeling” gezet en zal u hierover een e-mail ontvangen.

Nadat uw bestelling vertrekt, ontvangt u een e-mail met uw factuur en de bevestiging dat uw zending verzonden werd. U kan deze factuur steeds via “mijn account terugvinden”.

Het leveren van de bestelling

Bestellingen worden bezorgd binnen België en Nederland. Zendingen voor andere landen kunnen worden afgehaald of mogelijk in overleg verzonden worden.

De levertijd van bestellingen kan variëren. Dit is afhankelijk van het tijdstip van uw bestelling, betaalmethode, verzendmethode en of u artikels in nabestelling hebt geplaatst. U kan de beschikbaarheid van al onze producten terugvinden op de productpagina, het winkelmandje en u krijgt een waarschuwing bij de het afrekenen als u op het punt staat een bestelling te plaatsen met producten die enkel in nabestelling verkrijgbaar zijn.

Leveringen gebeuren op werkdagen en tijdens de kantooruren. Er dient iemand op het afleveradres aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

Indien u een bestelling plaatst en overdag ergens anders werkt, kunt u het pakket best op een adres laten afleveren waar tijdens de kantooruren wel iemand aanwezig is.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

Alle bestellingen worden verzonden met PostNL, BPost of GLS. Wanneer uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u van ons een Track en Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.